Ez az oldal cookie-kat használ a felhasználói élményt javításának érdekében. Az oldal böngészésével egyetért azok használatával.

+36 1 700 81 85info@inbags.hu

információk

Vásárlási kalauz

Segítségre van szüksége?

Alapinformációk


Minden termék raktáron

A raktárkészletet rendszeresen ellenőrizzük és a weboldalunkon kizárólag olyan termékeket kínálunk eladásra (aktív a kosárba helyezés lehetősége), amelyek ténylegesen raktáron vannak. A kínálatunkban olyan termékek is lehetnek, amelyek pillanatnyilag nem elérhetőek, azonban a vásárlás lehetősége nélkül.

Amennyiben a mi hibánkból olyan terméket helyez a kosárba és rendel meg, amit nem tudunk kisz Önnek, a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lépünk Önnel egy alternatív termék és 10%-os kedvezmény kínálatával.

Gyors ügyfélszolgálat

Kérdéseire és kéréseire igyekszünk a lehető leggyorsabban reagálni. Munkanapokon 8:00-16:00 között általában 2 órán belül megválaszoljuk üzenetét.

Weboldalunkon igénybe veheti az online chatet is, amelyen keresztül munkaidőben várakozás nélkül választ kap kérdéseire.

Extra ügyfélellátás a vásárlás után is

A csomag elküldésével az ügyfélszolgálat nem ér véget. Az extra ügyfélellátás keretén belül a következő szolgáltatásokat nyújtjuk Önnek:

  • díjmentes csere amennyiben nem lesz elégedett a megvásárolt termékkel
  • díjmentes csomagfelvétel a rendeléstől való elállás esetén
  • díjmentes csomagfelvétel reklamáció esetén

A fent felsorolt esetekben nem kell a címünkre küldenie a csomagot. A kérelme feldolgozását követően megrendeljük a csomag felvételét a futárszolgálatnál az Ön által meghatározott címen és időben. A részleteket ide kattintva tekintheti meg.

További információkra van szüksége?

Készpénzzel fizetés a csomag átvételekor (utánvét)

A megrendelt termékek árát a futárnak fizeti ki a csomag átvételekor. Ha ezt a fizetési módot választja, a csomagot a rendelés létrehozása után haladéktalanul szállítjuk.

Fontos információk

  • Minden általunk kínált fizetési mód díjmentes.
  • Minden esetben nyomtatott számlát kézbesítünk Önnek a csomagban. Készpénzzel fizetett utánvét esetén a futár állít ki igazolást a fizetésről.
  • Amennyiben utolsó pillanatban adja le rendelését, ajánljuk, hogy utánvétes fizetési módot válasszon. Az online fizetés megbízható, de bármilyen probléma esetén időt vesz igénybe annak megoldása, miközben az utánvétes csomag már úton lehetne.

További információkra van szüksége?

Szállítási költség

6000 Ft felett a szállítás ingyenes.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy bármely iskolatáska vagy hátizsák megrendelése esetén a kiszállítás ingyenes. Ha a rendelés összege nem éri el a 6000Ft-ot, 1500Ft postaköltséget számlázunk Önnek.

Csomagok feladása

A 13:00-ig érkezett rendeléseket még aznap elküldjük. A hétvégéken vagy munkaszüneti napokon leadott rendeléseket a következő munkanapon küldjük el.

Kézbesítés ideje

A futárszolgálat garantálja nekünk a csomagok egy munkanapon belül történő kiszállítását.

Kézbesítés módja

Minden csomagot a GLS futárszolgálat szállít a Flex Delivery szolgáltatással..

  • Miután becsomagoltuk rendelését, SMS-ben és e-mailben megkapja a csomag kódját a GLS Delivery manager online szolgáltatásba való bejelentkezéshez.
  • A kiszállítás napján e-mailben és SMS-ben megkapja a kézbesítés hozzávetőleges időpontját (3 órás intervallum) és a futár telefonszámát.
  • A Flex Delivery szolgáltatás keretén belül három kiszállítási kísérlet áll rendelkezésére

A FlexDelivery szolgáltatásnak köszönhetően a Delivery Manager online szolgáltatásban a következő kézbesítési módok közül választhat:

  • Kiszállítás egy új időpontban
  • Kiszállítás egy másik címre
  • Kiszállítás akár az esti órákban, 17.00 és 20.00 óra között (csak GLS depó városokban)(GLS Depók)
  • Személyes átvétel GLS CsomagPontban(GLS CsomagPont kereső)
  • Személyes átvétel GLS depóban (GLS depók)
  • A csomag átvételének visszautasítása

A fent felsorolt módosításokat online lehet végrehajtani a rendelés becsomagolását megerősítő SMS megérkezésétől a kézbesítést megelőző nap éjféléig. Ha a csomag már a futárnál van a kiszállítás folyamán, módosításokat csak a GLS ügyfélszolgálatán keresztül lehet végrehajtani.

A kézbesítés módosítása végrehajtható a GLS ügyfélszolgálatán is
telefonon a következő számon: +36 1 802 0265 vagy e-mailben: info@gls-hungary.com. A GLS minden esetben igényelni fogja a csomag számát, amelyet a csomag elküldését igazoló e-mailben vagy SMS-ben talál.

Szükség esetén szívesen segítünk a kézbesítéssel kapcsolatos problémáival, de ha egyenesen a futárszolgálathoz fordul, feleannyi idő alatt megoldja kérelmét :)

További információkra van szüksége?

Ügyfélellátás


Nem felel meg Önnek a kézbesített termék?

Ne legyen csalódott! Az extra ügyfélellátás keretén belül saját költségünkre kicseréljük a terméket! Nem szükséges sietnie, teljes 30 napot nyújtunk a 14 napos törvényben megszabott határidő helyett. Nem kell postáznia a terméket, az új darabot cserecsomagban küldjük el önnek: a futár kézbesíti a kiválasztott terméket és visszaszállítja hozzánk az előző rendelését.

Mit kell tennem?

A kérelme gyors elintézése érdekében járjon el az itt leírt módon:

  • Írjon nekünk e-mailt a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül a termék cseréjére vonatkozó kérelmével. Tüntesse fel, milyen terméket választott és a rendelése számát. Amennyiben más címre, személyre szeretné megrendelni a cserét, kérjük, tüntesse fel a kapcsolati adatokat (név, cím, telefonszám, e-mail cím), ellenkező esetben a megrendelésben feltüntetett adatokat használjuk fel. Tüntesse fel a kézbesítés/csere napját. Ha két napon belül szeretné lebonyolítani a cserét, munkanapokon 12:00 óráig küldje el kérelmét.
  • Amennyiben más árkategóriából választ terméket, vagy bővíti az eredeti rendelést, a különbözetet a csomag átvételekor fizeti ki a futárnak. Amennyiben olcsóbb termék mellett dönt, az árkülönbözetet visszafizetjük Önnek. Az utóbbi esetben kérjük, tüntesse fel a számlaszámát, ahová visszautaljuk Önnek a különbözetet.
  • Készítse el a csomagot. Elég becsomagolni egy dobozba, amely valamivel nagyobb, mint maga a termék, hogy az ne sérüljön meg a szállítás folyamán. Kérjük, helyezze a csomagba a számla fénymásolatát is. Ne írjon címet a csomagra, a futár majd ráragasztja a címkét.

A díjmentes csere feltételei

  • A cserére 30 nap áll rendelkezésére a törvényben megszabott 14 nap helyett.
  • A visszaküldött termék nem lehet használt, viselt, piszkos, vagy más módon sérült. Joga van azonos módon kipróbálni a terméket, mintha a boltban tenné azt.
  • A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza, az esetleges, csomagolás részét képező tartozékokkal és az eredeti, nem letépett gyári címkékkel.
  • A díjmentes cserére 1 alkalommal van lehetősége, a további cserék esetén standard postaköltséget számlázunk Önnek.

További információkra van szüksége?

Nem felel meg Önnek a megrendelt termék?

Szeretne elállni a rendeléstől? Talán még nem hallott a díjmentes cseréről, amit az extra ügyfélellátás keretén belül kínálunk. Részleteket itt talál: Csere.

Amennyiben úgy dönt, hogy nem szeretné kicserélni a terméket, hanem el akar állni a rendeléstől és visszakapni a vételárat, mindent megteszünk azért, hogy a lehető leggyorsabban lebonyolítsuk kérelmét. Nem kell sietnie a döntéssel, teljes 30 napot nyújtunk erre a törvényben megszabott 14 nap helyett. A csomagot nem kell Önnek visszaküldenie, saját költségünkre biztosítjuk a termék visszaszállítását.

Mit tegyek?

A kérelme gyors elintézése érdekében járjon el az itt leírt módon:

  • Írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül a termék cseréjére vonatkozó kérelmével. Tüntesse fel, milyen terméket választott és a rendelés számát. Amennyiben új címre, személyre szeretné megrendelni a cserét, kérjük, tüntesse fel a pontos adatokat (név, cím, telefonszám, e-mail cím), ellenkező esetben a megrendelésben feltüntetett adatokat használjuk fel. Tüntesse fel a kézbesítés/csere napját. Ha két napon belül szeretné lebonyolítani a cserét, munkanapokon 14:00 óráig kell, hogy elküldje kérelmét.
  • Készítse el a csomagot. Elég becsomagolni egy dobozba, amely valamivel nagyobb, mint maga a termék, hogy az ne sérüljön meg a szállítás folyamán. Kérjük, helyezze a csomagba a számla fénymásolatát és a kitöltött elállási nyilatkozatot. Ne írjon címet a csomagra, a futár majd ráragasztja a címkét.

A visszaküldés feltételei

  • A cserére 30 nap áll rendelkezésére a törvényben megszabott 14 nap helyett.
  • A visszaküldött termék nem lehet használt, viselt, piszkos, vagy más módon sérült. Joga van azonos módon kipróbálni a terméket, mintha a boltban tenné azt.
  • A terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza, az esetleges, csomagolás részét képező tartozékokkal és az eredeti, nem letépett gyári címkékkel.

További információkra van szüksége?

A kézbesítés reklamálása

A csomag átvételekor kérjük, ellenőrizze azt. Ha azt gyanítja, hogy a csomag megsérült a szállítás során, mindig kérjen a futártól kárjegyzőkönyvet. A csomag felbontása után nem utasíthatja el a csomag átvételét. Ha a csomag felbontása után jön rá, hogy az áru a szállítás során sérült meg, kérjük haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül értesítsen minket erről, küldje el nekünk a károsodás leírását és fényképét, valamint a beszkennelt vagy lefényképezett kárjegyzőkönyvet. Ezután cserecsomagban új darabot küldünk Önnek és reklamáljuk a kézbesítést a futárszolgálatnál. A kárjegyzőkönyv nélkül nem fogadhatjuk el az áru szállítás közben keletkezett károsodása reklamációját.

Nyilvánvaló gyártási hibák felfedezése a kézbesítés után

A csomag átvétele után kérjük ellenőrizze a megrendelt termékeket. Amennyiben a terméken bármilyen nyilvánvaló gyártási hibát fedez fel (rossz varrat, hibás nyomat, stb.), kérjük haladéktalanul, de legkésőbb három munkanapon belül értesítsen minket erről, küldje el nekünk a károsodás leírását és fényképét. A kérelem megítélése után cserecsomagban új darabot küldünk Önnek. Három munkanapot követően minden észlelt hibát az szokásos reklamációs folyamat keretén belül oldunk meg.

Törvényes garancia a megvásárolt termékre

Minden termékre a kézbesítésétől számított 24 hónap garancia érvényes, amennyiben nincs más információ feltüntetve a terméknél. A garancia a gyártási hibákra és a rendeltetésnek megfelelő használat közben keletkezett hibákra érvényes. A garancia nem érvényesíthető a erővel megrongált termékekre és a szakszerűtlen, vagy hibás használat következtében keletkezett sérülésekre sem.

Az Ön kötelességei és eljárás a reklamáció során :

  • A hibát azonnal az észlelése után jelentse nekünk. A hibás termék használata visszavonhatatlan sérüléseket okozhat a terméken és a reklamáció elutasításához vezethet.
  • A gyors kommunikáció érdekében vegye igénybe a kapcsolatfelvételi űrlapot. Tüntesse fel a rendelés vagy a számla számát, írja le a keletkezett hibát és csatolja annak fényképét. Amennyiben a jelenlegi adatai különböznek a rendelés során megadott adatoktól, kérjük, tüntesse fel pontos címét és telefonszámát.
  • A terméket nem kell sehová küldenie, az extra ügyfélellátás keretén belül biztosítjuk annak felvételét és visszaszállítását.
  • Készítse el a csomagot. Elég becsomagolni egy dobozba, amely valamivel nagyobb, mint maga a termék, hogy az ne sérüljön meg a szállítás folyamán. Kérjük, helyezze a csomagba a számla fénymásolatát is. Ne írjon címet a csomagra, a futár majd ráragasztja a címkét.

Kötelezettségeink a reklamáció során:

  • miután megkaptuk a reklamált terméket, megítéljük annak állapotát és meghatározzuk a reklamáció végrehajtásának módját, amiről három napon belül értesítjük Önt.
  • Tisztában vagyunk vele, hogy a termék hiányozni fog Önnek, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb idő alatt elintézzük a reklamációját és a lehető leghamarabb a törvényben megszabott határidő előtt (30 nap) visszaküldjük Önnek a terméket.

További információkra van szüksége?

A részletes (jogi) általános szerződési feltételeket külön oldalon találja, ez a rövid áttekintés a legfontosabb információkkal és az üzletünk által kínált szolgáltatásokkal kívánja átlátható formában ismertetni a vevőt, nem helyettesíti az érvényes szabályzatból következő Általános szerződési feltételeket.


A teljes kínálat
raktáron
Kiszállítás 2
munkanapon belül
Ingyenes
termékcsere
Gyos és készséges
ügyfélszolgálat

MenüX

InformációkX

Kérdése van? Írjon nekünk

+36 1 700 81 85

A csillaggal (*) jelölt tételek kitöltése kötelező.